W związku z informacjami – jakie pojawiły się na stronie Samorządu Studenckiego,
a dotyczącymi odstąpienia JM Rektora od Porozumienia w sprawie utworzenia Komisji
ds. Finansowania Działalności Studenckiej w Politechnice Wrocławskiej – szeroko komentowanymi w mediach społecznościowych, informujemy:
Aktualnie – wszystkie rozpoczęte projekty studenckie są finansowane i rozliczane wg dotychczasowych zasad. Dla zapewnienia realizacji aktywności studenckiej odbędzie się – ostatnie przed wakacjami – posiedzenie Komisji ds. Finasowania w dniu 9 czerwca br., na którym będą rozpatrywane wnioski K1, K2 i K3.
Od 1 września 2016 r. – planuje się wprowadzenie nowej formuły podziału środków studenckich z zachowaniem ich sumarycznej wysokości. Szczegółowe rozwiązania w tej kwestii zostaną przedstawione w najbliższym czasie.
Ponadto przypominamy, iż w związku z wyczerpaniem (w I kwartale br.) środków dostępnych dla podmiotów studenckich, a będących w dyspozycji Komisji ds. Finansowania Działalności Studenckiej na rok 2016 – JM Rektor przeznaczył dodatkowo PÓŁ MILIONA złotych z tego: 200 tys. zł na Juwenalia i 300 tys. zł na bieżącą działalność studencką.
z upoważnienia Rektora
Zbigniew Sroka
Prorektor ds. Studenckich