Kontakt


Dział Studencki
Wybrzeże Wyspiańskiego 27
50-370 Wrocław
budynek H-14, pokój 1.07

Biuro Informacji Studenckiej
Wybrzeże Wyspiańskiego 27
50-370 Wrocław
Budynek A-1, pokój 142
tel. 71 320 43 21
bis@pwr.edu.pl

Agata Bartnik-Pietruszka - kierownik działu

Anna Krzemianowska -specjalista
tel. (71) 320 22 72
e-mail: anna.krzemianowska@pwr.edu.pl   

Marta Malinowska - specjalista
tel. (71) 320 22 72,
e-mail: marta.prus-malinowska@pwr.edu.pl   

Agnieszka Sadowska-Karolewska - samodzielny referent
tel. (71) 320 22 72,
e-mail: agnieszka.sadowska-karolewska@pwr.edu.pl   

Małgorzata Sapiecha-Muzioł - specjalista, dyrygent Akademickiego CHóru PWr
e-mail:  malgorzata.sapiecha-muziol@pwr.edu.pl  

Wojciech Nycz - specjalista, instruktor muzyk
e-mail:  wojciech.nycz@pwr.edu.pl  

Katarzyna Krzywniak - specjalista, dyrygent Orkiestry PWr
e-mail:  katarzyna.krzywniak@pwr.edu.pl  

Adrian Janisio - specjalista ds. filmu
e-mail:  adrian.janisio@pwr.edu.pl  

Roman Dębski - starszy specjalista
tel. 71 320 25 48
e-mail: roman.debski@pwr.edu.pl   

Elżbieta Grzebyk - starszy specjalista
tel. (71) 320 22 75
e-mail: elzbieta.grzebyk@pwr.edu.pl   

Krzysztof Czerski - główny specjalista
e-mail: krzysztof.czerski@pwr.edu.pl   

Katarzyna Szybalska - samodzielny referent
e-mail: katarzyna.szybalska@pwr.edu.pl   

Wprowadzenie Procedury bezpieczeństwa imprez organizowanych w Politechnice Wrocławskiej

Szanowni Aktywni,

w związku z wprowadzeniem Zarządzenia Wewnętrzengo nr 34/2017 na Politechnice Wrocławskiej wszystkie jednostki/komórki organizacyjne, samorząd studentów i doktorantów oraz organizacje studenckie i doktoranckie działające w Politechnice Wrocławskiej, zwane na potrzeby niniejszej Procedury organizatorem imprezy, są zobowiązane do stosowania Procedury bezpieczeństwa imprez. Procedura ma zastosowanie do imprez o charakterze artystycznym, rozrywkowym i sportowym, a nie dotyczy konferencji naukowych oraz innych imprez o charakterze naukowym.

Osoba odpowiedzialna za organizację imprezy jest zobowiązana: złożyć wniosek o wyrażenie zgody na organizację imprezy w terminie co najmniej 30 dni (a w przypadku imprez masowych wymagających zezwolenia – 45 dni) przed planowanym terminem imprezy w Sekcji Organizacji Imprez Naukowych Działu Marketingu i Promocji, która niezwłocznie informuje Pełnomocnika o złożonym wniosku.

W związku z powyższym stosowne potwierdzenia złożenia wniosku o zgodę na organizację imprezy powinno być dołączane do wniosków składanych do Centralnej Komisji Finansowania Działalności Studenckiej, aby wniosek mógł być rozpatrywany.

Więcej informacji na temat samego zarządzenia możecie Państwo uzyskać od Zarządu Parlamentu Studentów.

Z wyrazami szacunku,
Kierownik Działu Studenckiego
Michał Bocian.

Wróć