Szanowni Aktywni,
w związku z wprowadzeniem Zarządzenia Wewnętrzengo nr 34/2017 na Politechnice Wrocławskiej wszystkie jednostki/komórki organizacyjne, samorząd studentów i doktorantów oraz organizacje studenckie i doktoranckie działające w Politechnice Wrocławskiej, zwane na potrzeby niniejszej Procedury organizatorem imprezy, są zobowiązane do stosowania Procedury bezpieczeństwa imprez. Procedura ma zastosowanie do imprez o charakterze artystycznym, rozrywkowym i sportowym, a nie dotyczy konferencji naukowych oraz innych imprez o charakterze naukowym.
Osoba odpowiedzialna za organizację imprezy jest zobowiązana: złożyć wniosek o wyrażenie zgody na organizację imprezy w terminie co najmniej 30 dni (a w przypadku imprez masowych wymagających zezwolenia – 45 dni) przed planowanym terminem imprezy w Sekcji Organizacji Imprez Naukowych Działu Marketingu i Promocji, która niezwłocznie informuje Pełnomocnika o złożonym wniosku.
W związku z powyższym stosowne potwierdzenia złożenia wniosku o zgodę na organizację imprezy powinno być dołączane do wniosków składanych do Centralnej Komisji Finansowania Działalności Studenckiej, aby wniosek mógł być rozpatrywany.
Więcej informacji na temat samego zarządzenia możecie Państwo uzyskać od Zarządu Parlamentu Studentów.
Z wyrazami szacunku,
Kierownik Działu Studenckiego
Michał Bocian.