Kontakt


Dział Pomocy Socjalnej dla Studentów i Doktorantów

Wybrzeże Wyspiańskiego 23-25
50-370 Wrocław
budynek C-13, pokój 1.02 b, 1.04

Biuro podawcze oraz obsługa studentów
pokój 1.01

Godziny otwarcia:
Pon.- pt. 10.00-14.00

Karolina Mońca – Kierownik Działu
tel. (71) 320 44 87
e-mail: karolina.monca@pwr.edu.pl


Osoby obsługujące wydziały:

W1, W11
Agnieszka Lewandowska
- tel.71 320 43 70
e-mail:
agnieszka.lewandowska@pwr.edu.pl

W2
Anna Sacha - tel. 71 320 44 95
e-mail: anna.sacha@pwr.edu.pl

W3, W7
Teresa Miętus - tel. 71 320 43 80
e-mail: teresa.mietus@pwr.edu.pl

W04N - nazwiska A-Ł
Agnieszka Goszczyńska-Chałka - tel. 71 320 22 54
e-mail: agnieszka.goszczynska-chalka@pwr.edu.pl

W04N - nazwiska M-Ż
Joanna Kisiela - tel. 71 320 43 81
e-mail: joanna.kisiela@pwr.edu.pl

W5, W6
Anna Socha - tel. 71 320 44 92
e-mail: anna.socha@pwr.edu.pl

W8, W9
Katarzyna Hencka - tel. 71 320 22 54
e-mail: katarzyna.hencka@pwr.edu.pl

W10
Renata Korzekwa - tel. 71 320 44 91
e-mail: renata.korzekwa@pwr.edu.pl

W12N
Karolina Żołnacz – tel. 71 320 43 71
e-mail: karolina.zolnacz@pwr.edu.pl


W13, Doktoranci
Stypendia z własnego funduszu PWR
Stypendia MNiSW

Agnieszka Mrówczyńska tel. 71 320 23 96
e-mail: agnieszka.mrowczynska@pwr.edu.pl

Domy studenckie
Anna Sacha - tel. 71 320 44 95
e-mail: dps@pwr.edu.pl

POLON
Renata Korzekwa – tel. 71 320 44 91
e-mail: renata.korzekwa@pwr.edu.pl
Anna Socha – tel. 71 320 44 92
e-mail: anna.socha@pwr.edu.pl

Filia Jelenia Góra
Barbara Dziadosz – tel. 75 755 10 48
e-mail: barbara.dziadosz@pwr.edu.pl


Filia Legnica
Marzena Prorok – tel. 076 850 29 68
e-mail: marzena.prorok@pwr.edu.pl


Filia Wałbrzych
Joanna Jasińska – tel. 74 847 86 56 do 58 wew. 104
e-mail: joanna.jasinska@pwr.edu.pl





Zapomoga – najważniejsze informacje

Szanowni Państwo, Drogie Studentki, Drodzy Studenci!

Zgodnie z komunikatem Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego oraz w związku ze stanem epidemii, przekazujemy aktualne informacje i zalecenia dot. zapomóg.

  1. Zapomoga stanowi doraźną pomoc finansową, którą może otrzymać student znajdujący się w przejściowej trudnej sytuacji życiowej.
  2. Świadczenie może zostać przyznane w szczególności z powodu:
  • śmierci najbliższego członka rodziny studenta;
  • ciężkiej choroby studenta lub jego najbliższego członka rodziny;
  • trudnej sytuacji życiowej studenta wywołanej stanem epidemii w kraju (np. utratą źródeł utrzymania).
  1. Analogicznie wsparcie przysługuje doktorantom, którzy rozpoczęli studia doktoranckie przed rokiem akademickim 2019/2020
  2. W celu otrzymania świadczenia należy:
  • zarejestrować wniosek w systemie Edukacja.CL;
  • wydrukować wszystkie wygenerowane z systemu dokumenty, uzupełnić je i podpisać;
  • dostarczyć do Działu Pomocy Socjalnej dla Studentów i Doktorantów komplet dokumentów wraz z dokumentami potwierdzającymi przejściową trudną sytuację życiową (np. akt zgonu/ zaświadczenie lekarskie /dokumenty potwierdzające utratę dochodu i trudną sytuację życiową).
  1. W związku z ogłoszonym stanem epidemii, w przypadku braku możliwości dostarczenia wniosku drogą pocztową lub zdobycia niezbędnego do złożenia wniosku dokumentu, dopuszcza się możliwość elektronicznego przesłania wniosku, przy czym:
  • uzupełniony i podpisany skan wydrukowanego wniosku z Systemu Edukacja.CL oraz pozostałych wymaganych dokumentów może być wysłany wyłącznie z adresu poczty elektronicznej studenta w systemie poczty studenckiej Politechniki Wrocławskiej na adres poczty elektronicznej Działu Pomocy Socjalnej dla Studentów i Doktorantów (dps@pwr.edu.pl).
  • Termin złożenia wniosku uważa się za zachowany, jeżeli przed jego upływem skan wniosku został wysłany na wskazany adres poczty elektronicznej Działu Pomocy Socjalnej dla Studentów i Doktorantów, a nadawca otrzymał potwierdzenie odbioru korespondencji.
  • W przypadku niemożności udokumentowania sytuacji materialnej, w tym braku możliwości uzyskania stosownych zaświadczeń odpowiednich instytucji, wyjątkowo dopuszcza się złożenie stosownych oświadczeń i przesłanie ich w formie skanu. Każdorazowo w treści oświadczenia powinna znaleźć się formuła „Zgodnie z art. 233 § 1 Kodeksu Karnego oświadczam, że jestem świadomy/a odpowiedzialności karnej za złożenie fałszywego oświadczenia a także możliwości wznowienia postępowania i wzruszenia decyzji o przyznaniu świadczenia oraz żądania zwrotu świadczenia przez Uczelnię w przypadku złożenia fałszywych oświadczeń i niedostarczenia oryginałów wymaganych dokumentów w terminach określonych przez Uczelnię.”
  • Oryginał wniosku wraz z wymaganymi załącznikami, w tym ze stosownymi zaświadczeniami, które zostały zastąpione oświadczeniami, należy dostarczyć w postaci papierowej osobiście lub za pomocą poczty tradycyjnej nie później niż w terminie 7 dni roboczych od ustania okoliczności, z powodu, który dokumenty nie zostały dostarczone w pierwszej kolejności pod rygorem zwrotu świadczenia.
  1. Studentom przypominamy, że z wieloma jednostkami i urzędami istnieje możliwość kontaktu drogą telefoniczną/mailową/ePUAP, w tym wnioskowanie o wydanie zaświadczeń.
  2. W przypadku problemów ze złożeniem podania/zdobyciem dokumentacji/dostarczeniem dokumentów, związanych z trudną sytuacją epidemiologiczną w kraju, zachęcamy do indywidualnej konsultacji z pracownikami Działu Pomocy Socjalnej dla Studentów i Doktorantów (z wykorzystaniem poczty studenckiej https://s.student.pwr.edu.pl/).
  3. Wszystkich aplikujących zachęcamy do regularnego sprawdzania poczty studenckiej gdyż w przypadku braków to tam skierowane zostanie informacja z prośbą o uzupełnienie/wyjaśnienie.
  4. Kompletne wnioski będą rozpatrywane na bieżąco. W przypadku pozytywnego rozpatrzenia sprawy, wyplata będzie realizowana niezwłocznie po potwierdzeniu, że student akceptuje decyzję. Akceptację student wysyła z własnej poczty studenckiej.
Wróć