Wszystkich studentów, którzy otrzymali promesy, zachęcamy do zapoznania się z terminami zapisów na pokoje w poszczególnych domach studenckich.
Przypominamy o obowiązku wpłacenia kaucji gwarancyjnej do dnia 15 sierpnia! Kaucja za rok 2015/2016 została lub zostanie rozliczona wraz z opłatą za czerwiec i dlatego każdy student ma obowiązek wpłacić całość kaucji na rok akademicki 2016/2017.
W roku akademickim 2016/2017 kaucja wynosi 200 zł i należy wpłacić na następujący nr konta: Politechnika Wrocławska 50-370 Wrocław, Wyb.Wyspiańskiego 27 Nr r-ku: 03 1090 2402 0000 0001 3128 5288 tyt: opłata kaucji lub czynszu,nazwisko i imię studenta,nr albumu.
Dom Studencki T-2 „Telemik”
Zapisy prowadzone są przez członków rady mieszkańców w pokojach 212, 213 w następujących terminach:
1) dla obecnych mieszkańców od 14.06.2016 do 16.062016 (wtorek, środa, czwartek) w godzinach 17:00-20:00;
2) dla osób aktualnie niezamieszkujących DST-2, 17.06.2016 i 20.06.2016 (piątek i poniedziałek) w godzinach 17:00-20:00.
Dom Studencki T-3 „Straszny Dwór”
Zapisy prowadzone są przez członków rady mieszkańców w pokoju 219 w następujących terminach:
1) dla obecnych mieszkańców 15.06.2016 i 16.06.2016 (środa i czwartek) w godzinach 17:00-20:00
2) dla osób spoza akademika 17.06.2016 i 20.06.2016 (piątek i poniedziałek) w godzinach 17:00-20:00
Dom Studencki T-4 „Czworak”
Zapisy prowadzone są przez członków rady mieszkańców, w pokoju 27 (Michał Zdzioch) od godziny 19:00 do 20:30 dnia 16 i 17 czerwca.
Dom Studencki T-6 „Alcatraz”
Zapisy prowadzone są przez członków rady mieszkańców w pokojach nr 112 (Alina Dziaduś) i 113 (Tomasz Malitowicz) w dniach 20-24.06. w godzinach od 17.00 do 21.00.
Dom Studencki T-9 „Atol”
Zapisy prowadzone są na bieżąco w miarę potrzeby i możliwości np. powiększenie rodziny, przez Panią Alinę Ceglarską, kierownik Domu Studenckiego T-9.
Dom Studencki T-15 „Hades”
Zapisy prowadzone są przez członków rady mieszkańców w świetlicy studenckiej (na parterze) od godziny 20:00 do 22:00 dnia 16 i 17 czerwca.
Dom Studencki T-16 „Tower”
Zapisy prowadzone są przez członków rady mieszkańców w Sali telewizyjnej/Holu domu studenckiego od godziny 20:00 dnia 16 i 17 czerwca.
Dom Studencki T-19 „Piast”
Zapisy prowadzone są przez administrację budynku w godzinach pracy (8:00 – 15:00) dnia 20, 21 i 22 czerwca.
Dom Studencki T-22 „Ikar”
Zapisy prowadzone są przez administrację budynku T-17 w godzinach pracy (11:00 – 14:00) od 16 do 22 czerwca.