Kontakt


Dział Domów Studenckich

ul. Grunwaldzka 59
50-366 Wrocław
tel. 71 340 7551

e-mail do sekretariatu: dds@pwr.edu.pl
kwaterunek doraźny: noclegi@pwr.edu.pl

Michał Skalny – dyrektor Działu Domów Studenckich
tel. (71) 340 75 51
e-mail: dyrektor.dds@pwr.edu.pl   

Monika Nadolna – kierownik Domu Studenckiego T-9
tel. 725 256 623
e-mail: monika.nadolna@pwr.edu.pl   

Agnieszka Ciuk – kierownik Domu Studenckiego T-15
tel. (71) 340 75 77
tel. portiernia (71) 340 75 78
e-mail: agnieszka.ciuk@pwr.edu.pl   

Sabina Dudek-Światłowicz – kierownik Domu Studenckiego T-16
tel. (71) 340 75 79
tel. portiernia (71) 340 75 80
e-mail: sabina.swiatlowicz@pwr.edu.pl  

Kamila Bobryk – kierownik Domu Studenckiego T-19
tel. (71) 71 340 75 86
tel. portiernia (71) 340 75 87
e-mail: kamila.bobryk@pwr.edu.pl  

Katarzyna Juszczak – kierownik Domu Studenckiego T-4
tel. (71) 320 64 61
tel. portiernia (71) 320 64 36
e-mail:  katarzyna.juszczak@pwr.edu.pl   

Anna Jakubik-Stypka – kierownik Domu Studenckiego T-6
tel. (71) 340 75 72
tel. portiernia (71) 340 75 73
e-mail:  anna.jakubik-stypka@pwr.edu.pl   

Anna Sobieska – kierownik Domu Studenckiego T-17
tel. (71) 340 75 82
tel. portiernia (71) 340 75 83
e-mail: anna.sobieska@pwr.edu.pl   

Agnieszka Gardyza – kierownik Domu Studenckiego T-22
tel. (71) 340 75 97
tel. portiernia (71) 340 75 99
e-mail: agnieszka.gardyza@pwr.edu.pl   

Klaudia Augustyniak – kierownik Domu Studenckiego T-2 i T-3
tel. (71) 340 75 45 DS T-2
tel. (71) 340 75 45 DS T-3
BIURO W DS T-2
tel. portiernia T-2 (71) 340 75 46
tel. portiernia T-3 (71) 340 75 63
e-mail: klaudia.augustyniak@pwr.edu.pl  

Rezerwacja pokoi w domach studenckich na rok 2016/2017 (po czerwcowym rozdziale)

Wszystkich studentów, którzy otrzymali promesy, zachęcamy do zapoznania się z terminami zapisów na pokoje w poszczególnych domach studenckich.

Przypominamy o obowiązku wpłacenia kaucji gwarancyjnej do dnia 15 sierpnia! Kaucja za rok 2015/2016 została lub zostanie rozliczona wraz z opłatą za czerwiec i dlatego każdy student ma obowiązek wpłacić całość kaucji na rok akademicki 2016/2017.

W roku akademickim 2016/2017 kaucja wynosi 200 zł i należy wpłacić na następujący nr konta: Politechnika Wrocławska 50-370 Wrocław, Wyb.Wyspiańskiego 27 Nr r-ku: 03 1090 2402 0000 0001 3128 5288 tyt: opłata kaucji lub czynszu,nazwisko i imię studenta,nr albumu.

 

 

Dom Studencki T-2 „Telemik”

Zapisy prowadzone są przez członków rady mieszkańców w pokojach 212, 213 w następujących terminach:

1) dla obecnych mieszkańców od 14.06.2016 do 16.062016 (wtorek, środa, czwartek) w godzinach 17:00-20:00;
2) dla osób aktualnie niezamieszkujących DST-2, 17.06.2016 i 20.06.2016 (piątek i poniedziałek) w godzinach 17:00-20:00.

Dom Studencki T-3 „Straszny Dwór”

Zapisy prowadzone są przez członków rady mieszkańców w pokoju 219 w następujących terminach:

1) dla obecnych mieszkańców  15.06.2016 i 16.06.2016 (środa i czwartek) w godzinach 17:00-20:00
2) dla osób spoza akademika 17.06.2016 i 20.06.2016 (piątek i poniedziałek) w godzinach 17:00-20:00

Dom Studencki T-4 „Czworak”

Zapisy prowadzone są przez członków rady mieszkańców, w pokoju 27 (Michał Zdzioch) od godziny 19:00 do 20:30 dnia 16 i 17 czerwca.

Dom Studencki T-6 „Alcatraz”

Zapisy prowadzone są przez członków rady mieszkańców w pokojach nr 112 (Alina Dziaduś) i 113 (Tomasz Malitowicz) w dniach 20-24.06.  w godzinach od 17.00 do 21.00.

Dom Studencki T-9 „Atol”

Zapisy prowadzone są na bieżąco w miarę potrzeby i możliwości np. powiększenie rodziny, przez Panią Alinę Ceglarską, kierownik Domu Studenckiego T-9.

Dom Studencki T-15 „Hades”

Zapisy prowadzone są przez członków rady mieszkańców w świetlicy studenckiej (na parterze) od godziny 20:00 do 22:00 dnia 16 i 17 czerwca.

Dom Studencki T-16 „Tower”

Zapisy prowadzone są przez członków rady mieszkańców w Sali telewizyjnej/Holu domu studenckiego od godziny 20:00 dnia 16 i 17 czerwca.

Dom Studencki T-19 „Piast”

Zapisy prowadzone są przez administrację budynku w godzinach pracy (8:00 – 15:00) dnia 20, 21 i 22 czerwca.

Dom Studencki T-22 „Ikar”

Zapisy prowadzone są przez administrację budynku T-17 w godzinach pracy (11:00 – 14:00) od 16 do 22 czerwca.

Wróć