Dział Stołówek Studenckich oferuje profesjonalną obsługę gastronomiczną:
- obiady konferencyjne/ grupowe/ indywidualne
- przerwy kawowe
- śniadania
- foodboxy
- bankiety
- bale
- imprezy integracyjne
- spotkania przedświąteczne
Warunki formalne dot. zamówienia i rozliczenia:
1. NOTA WEWNĘTRZNA
-złożenie zamówienia wewnętrznego, podpisanego przez dysponenta środków lub pracownika koordynującego na co najmniej 7 dni przed wydarzeniem.
2. FAKTURA
-złożenie zamówienia zewnętrznego, zawierającego niezbędne dane do wystawienia faktury, najpóźniej w dniu realizacji zlecenia.
Faktury wystawiane są do 15 dnia kolejnego miesiąca.
Zamówienia można składać w biurze w budynku C-18 Strefa Kultury Studenckiej ul. Józefa Marii Hoene- Wrońskiego 10-12 pok. 105, I piętro, lub scan podpisanego zamówienia przesłać e-mailem: martyna.przygodzka@pwr.edu.pl
Zapraszamy do kontaktu!