Kontakt


Dział Domów Studenckich

ul. Grunwaldzka 59
50-366 Wrocław
tel. 71 340 7551

e-mail do sekretariatu: dds@pwr.edu.pl
kwaterunek doraźny: noclegi@pwr.edu.pl

Michał Skalny – dyrektor Działu Domów Studenckich
tel. (71) 340 75 51
e-mail: dyrektor.dds@pwr.edu.pl   

Monika Nadolna – kierownik Domu Studenckiego T-9
tel. 725 256 623
e-mail: monika.nadolna@pwr.edu.pl   

Agnieszka Ciuk – kierownik Domu Studenckiego T-15
tel. (71) 340 75 77
tel. portiernia (71) 340 75 78
e-mail: agnieszka.ciuk@pwr.edu.pl   

Sabina Dudek-Światłowicz – kierownik Domu Studenckiego T-16
tel. (71) 340 75 79
tel. portiernia (71) 340 75 80
e-mail: sabina.swiatlowicz@pwr.edu.pl  

Kamila Bobryk – kierownik Domu Studenckiego T-19
tel. (71) 71 340 75 86
tel. portiernia (71) 340 75 87
e-mail: kamila.bobryk@pwr.edu.pl  

Katarzyna Juszczak – kierownik Domu Studenckiego T-4
tel. (71) 320 64 61
tel. portiernia (71) 320 64 36
e-mail:  katarzyna.juszczak@pwr.edu.pl   

Anna Jakubik-Stypka – kierownik Domu Studenckiego T-6
tel. (71) 340 75 72
tel. portiernia (71) 340 75 73
e-mail:  anna.jakubik-stypka@pwr.edu.pl   

Anna Sobieska – kierownik Domu Studenckiego T-17
tel. (71) 340 75 82
tel. portiernia (71) 340 75 83
e-mail: anna.sobieska@pwr.edu.pl   

Agnieszka Gardyza – kierownik Domu Studenckiego T-22
tel. (71) 340 75 97
tel. portiernia (71) 340 75 99
e-mail: agnieszka.gardyza@pwr.edu.pl   

Klaudia Augustyniak – kierownik Domu Studenckiego T-2 i T-3
tel. (71) 340 75 45 DS T-2
tel. (71) 340 75 45 DS T-3
BIURO W DS T-2
tel. portiernia T-2 (71) 340 75 46
tel. portiernia T-3 (71) 340 75 63
e-mail: klaudia.augustyniak@pwr.edu.pl  

USZCZEGÓŁOWIENIE ZASAD ZAWIESZENIA ZAMIESZKANIA W DOMU STUDENCKIM

  1. Zawieszenie zamieszkiwania jest narzędziem umożliwiającym mieszkańcom opuszczenie domu studenckiego w związku z występowaniem stanu epidemicznego wywołanego pandemią wirusa CoVID19.
  2. Zawieszenie ma pozwolić mieszkańcom ograniczyć koszty funkcjonowania w warunkach wprowadzenia zajęć online w Politechnice Wrocławskiej.
  3. Zawieszenie zakwaterowania możliwe jest jednorazowo w okresie wprowadzenia zajęć online – za każdym razem, gdy taka forma zajęć zostanie ustalona jako powszechnie obowiązująca na Uczelni i obowiązuje od 09.10.2020.
  4. W zależności od zadeklarowanego okresu zawieszenia mieszkaniec może:
    1. w przypadku, gdy przerwa w korzystaniu z miejsca w domu studenckim nie przekracza 2 tygodni (14 dni włącznie z dniem czternastym) pozostawić rzeczy w pokoju mieszkalnym,
    2. w przypadku, gdy przerwa w korzystaniu z miejsca w domu studenckim przekracza 2 tygodnie, spakować swoje rzeczy i opróżnić pokój.
  5. Niezależnie od okresu, na jaki będzie zawieszone zakwaterowanie, student ma obowiązek zgłosić w administracji rozpoczęcie zawieszenia (do tego dnia włącznie będzie ponosił opłatę za korzystanie z miejsca), zwrócić klucz do pokoju oraz powiadomić administrację domu studenckiego o powrocie do zakwaterowania.
  6. W przypadku, gdy w okresie zawieszenia mieszkaniec wejdzie na teren domu studenckiego bez powiadomienia administracji, niezależenie od powodu wejścia, opłata za zakwaterowanie będzie naliczona jak za normalny czasu użytkowania domu studenckiego.
  7. W wyjątkowych przypadkach, spowodowanych np. odbywaniem kwarantanny lub izolacji poza domem studenckim, mieszkańcom przysługuje dodatkowy okres zawieszenia związany z odbywaniem kwarantanny lub izolacji.
  8. W czasie zawieszenia zamieszkiwania (punkt 4 a i b) mieszkaniec ma przyznane zajmowane miejsce do końca letniej sesji egzaminacyjnej 2020/2021, a w przypadku osób na ostatnim roku oczekujących na obronę do 15.07.2021.
Wróć