Kontakt


Dział Domów Studenckich

ul. Grunwaldzka 59
50-366 Wrocław
tel. 71 340 7551

e-mail do sekretariatu: dds@pwr.edu.pl
kwaterunek doraźny: noclegi@pwr.edu.pl

Michał Skalny – dyrektor Działu Domów Studenckich
tel. (71) 340 75 51
e-mail: dyrektor.dds@pwr.edu.pl   

Monika Nadolna – kierownik Domu Studenckiego T-9
tel. 725 256 623
e-mail: monika.nadolna@pwr.edu.pl   

Agnieszka Ciuk – kierownik Domu Studenckiego T-15
tel. (71) 340 75 77
tel. portiernia (71) 340 75 78
e-mail: agnieszka.ciuk@pwr.edu.pl   

Sabina Dudek-Światłowicz – kierownik Domu Studenckiego T-16
tel. (71) 340 75 79
tel. portiernia (71) 340 75 80
e-mail: sabina.swiatlowicz@pwr.edu.pl  

Kamila Bobryk – kierownik Domu Studenckiego T-19
tel. (71) 71 340 75 86
tel. portiernia (71) 340 75 87
e-mail: kamila.bobryk@pwr.edu.pl  

Katarzyna Juszczak – kierownik Domu Studenckiego T-4
tel. (71) 320 64 61
tel. portiernia (71) 320 64 36
e-mail:  katarzyna.juszczak@pwr.edu.pl   

Anna Jakubik-Stypka – kierownik Domu Studenckiego T-6
tel. (71) 340 75 72
tel. portiernia (71) 340 75 73
e-mail:  anna.jakubik-stypka@pwr.edu.pl   

Anna Sobieska – kierownik Domu Studenckiego T-17
tel. (71) 340 75 82
tel. portiernia (71) 340 75 83
e-mail: anna.sobieska@pwr.edu.pl   

Agnieszka Gardyza – kierownik Domu Studenckiego T-22
tel. (71) 340 75 97
tel. portiernia (71) 340 75 99
e-mail: agnieszka.gardyza@pwr.edu.pl   

Klaudia Augustyniak – kierownik Domu Studenckiego T-2 i T-3
tel. (71) 340 75 45 DS T-2
tel. (71) 340 75 45 DS T-3
BIURO W DS T-2
tel. portiernia T-2 (71) 340 75 46
tel. portiernia T-3 (71) 340 75 63
e-mail: klaudia.augustyniak@pwr.edu.pl  

Dodatkowy rozdział miejsc w domach studenckich na rok akademicki 2021/2022 / Supplementary allocation of vacancies in student dormitories in academic year 2021/2022

Szanowni Państwo,

Informujemy, że od dnia  27 września 2021 roku do 4 października 2021 roku będą przyjmowane podania o miejsce w domach studenckich Politechniki Wrocławskiej rozdzielanych w ramach dodatkowego rozdziału miejsc (liczy się data wpływu).

Wniosek o przyznanie miejsca w domach studenckich należy w ww. terminie:

  1. wysłać z indywidualnego maila studenckiego (kandydaci – jeżeli nie posiadają jeszcze aktywnej skrzynki mailowej, z maila podanego przy rekrutacji) na adres działu dps@pwr.edu.pl
    lub
  2. złożyć osobiście w Dziale Pomocy Socjalnej dla Studentów i Doktorantów, bud. C-13 pok. 1.01, w godz. 8.00 – 15.00.

 UWAGA!!! Brak możliwości wysyłania wniosku pocztą polską.

 Wzór wniosku

8 października do godziny 12:00 zostaną ogłoszone na stronie DPS wyniki rozdziału miejsc

Zakwaterowanie w ramach niniejszego rozdziału będzie możliwe od dnia

8 października od godziny 12:00 do dnia 12 października 2021 roku włącznie

Niezakwaterowanie w powyższym terminie będzie skutkować utratą przydzielonej promesy.

 

Zgodnie ze wzorem podania, wniosek musi być podpisany i musi wskazać dwie preferencje domu studenckiego oraz zadeklarować, czy w przypadku braku możliwości przyznania miejsca w ramach wskazanych preferencji, chce otrzymać promesę do innego domu studenckiego.

Podania niekompletnie wypełnione bądź niepodpisane nie będą rozpatrywane.

Niniejsze zasady zostały zatwierdzone przez Prorektora ds. Studenckich oraz przedstawicieli Samorządu Studenckiego Politechniki Wrocławskiej.

 

Dział Pomocy Socjalnej dla Studentów i Doktorantów

____________________________________________________

 

Supplementary allocation of vacancies in student dormitories in academic year 2021/2022

Dear Students,

We hereby inform that from 27th of September until 4th of October 2021 you can apply for a place at a hall of residence (dorm) of Wrocław University of Science and Technology (the date of receipt is taken into account).

The application form should be:

  1. sent via individual student e-mail (candidates, who do not have an active student e-mail box, should send the application form via the e-mail address which they stated during admission) to: dps@pwr.edu.pl
    or
  2. submit personally in the Department for Student Social Support: build. C-13, room 1.01, Mon – Fri, 8 a.m. – 15 a.m.

before the deadline.

IMPORTANT!!! Application forms sent via traditional post shall NOT be taken into account.

 Application form

Results shall be announced on the 8th of October, before 12 a.m. at the Department’s website.

Accommodation will be possible from the 8th of October, past 12 a.m. until the 12th  of October 2021 inclusive.

If you will NOT accommodate in the above mentioned period you will LOSE your place at the dorm.

The application form has to be signed and show two preferred dormitories as well as a declaration if – in case of lack of places in chosen dorms, the candidate requests to be given a place in a different building.

Application forms without signatures or incomplete shall NOT be taken into account.

The above rules have been approved by the vice-Rector for Student Affairs and the representatives of the University’s Student Self-Government.

 

Department for Student Social Support

Wróć