Kontakt


Dział Studencki
Wybrzeże Wyspiańskiego 27
50-370 Wrocław
budynek H-14, pokój 1.07

Biuro Informacji Studenckiej
Wybrzeże Wyspiańskiego 27
50-370 Wrocław
Budynek A-1, pokój 142
tel. 71 320 43 21
bis@pwr.edu.pl

Agata Bartnik-Pietruszka - kierownik działu

Anna Krzemianowska -specjalista
tel. (71) 320 22 72
e-mail: anna.krzemianowska@pwr.edu.pl   

Marta Malinowska - specjalista
tel. (71) 320 22 72,
e-mail: marta.prus-malinowska@pwr.edu.pl   

Agnieszka Sadowska-Karolewska - samodzielny referent
tel. (71) 320 22 72,
e-mail: agnieszka.sadowska-karolewska@pwr.edu.pl   

Małgorzata Sapiecha-Muzioł - specjalista, dyrygent Akademickiego CHóru PWr
e-mail:  malgorzata.sapiecha-muziol@pwr.edu.pl  

Wojciech Nycz - specjalista, instruktor muzyk
e-mail:  wojciech.nycz@pwr.edu.pl  

Katarzyna Krzywniak - specjalista, dyrygent Orkiestry PWr
e-mail:  katarzyna.krzywniak@pwr.edu.pl  

Adrian Janisio - specjalista ds. filmu
e-mail:  adrian.janisio@pwr.edu.pl  

Roman Dębski - starszy specjalista
tel. 71 320 25 48
e-mail: roman.debski@pwr.edu.pl   

Elżbieta Grzebyk - starszy specjalista
tel. (71) 320 22 75
e-mail: elzbieta.grzebyk@pwr.edu.pl   

Krzysztof Czerski - główny specjalista
e-mail: krzysztof.czerski@pwr.edu.pl   

Katarzyna Szybalska - samodzielny referent
e-mail: katarzyna.szybalska@pwr.edu.pl   

Nabór wniosków budżetowych oraz konkursowych dla agend kultury i organizacji studenckich

Komisja Centralna ds. Finansowania Działalności Studenckiej ogłasza nabór wniosków projektowych K oraz wniosków budżetowych B dla organizacji studenckich i agend kultury.

Aby wziąć udział w konkursie należy wypełnić formularze wniosków:

  • budżetowego B dostępny tutaj: » wniosek B «
  • konkursowego K dostępny tutaj: » wniosek K «

Wnioski należy złożyć do godz. 23:59, we wtorek, 08.02.2022 r.

Wnioski należy wysłać tylko w formie elektronicznej, którą powinien być skan (lub zdjęcie) papierowej wersji wniosku ze wszystkimi niezbędnymi podpisami złożonymi na papierowej wersji wniosku. Podpisy te nie mogą zostać dodane jako osobne elementy na wniosku (np. osobno wklejone skany samych podpisów).

Dodatkowe informacje dotyczące składania wniosków:

  • Wnioski należy wysłać na maila: kfds@pwr.edu.pl.
  • Pliki powinny być w formacie *.pdf lub *.jpg.
  • Format nazwy ma być następujący: K/B (w zależności od rodzaju wniosku)_2022_Nazwa_Podmiotu.pdf.
  • O przyjęciu wniosku decyduje godzina dostarczenia. Wnioski wysłane po terminie nie będą przyjmowane.
  • W odpowiedzi na maila z wnioskiem dostaniecie Państwo numer, pod którym został zarejestrowany.

Aktualne Zasady Finansowania Działalności Studenckiej można pobrać » tutaj «.

Wróć