Kontakt


Prorektorat ds. Studenckich Politechniki Wrocławskiej

Sekretariat:
Wybrzeże Wyspiańskiego 27
50-370 Wrocław
bud.A-1, pok.121
e-mail: prorektor.gorski@pwr.edu.pl
tel. 71 320 41 23

Kontakt


Dział Domów Studenckich

ul. Grunwaldzka 59
50-366 Wrocław
tel. 71 340 7551

e-mail do sekretariatu: dds@pwr.edu.pl
kwaterunek doraźny: noclegi@pwr.edu.pl

Michał Skalny – dyrektor Działu Domów Studenckich
tel. (71) 340 75 51
e-mail: dyrektor.dds@pwr.edu.pl   

Monika Nadolna – kierownik Domu Studenckiego T-9
tel. 725 256 623
e-mail: monika.nadolna@pwr.edu.pl   

Agnieszka Ciuk – kierownik Domu Studenckiego T-15
tel. (71) 340 75 77
tel. portiernia (71) 340 75 78
e-mail: agnieszka.ciuk@pwr.edu.pl   

Sabina Dudek-Światłowicz – kierownik Domu Studenckiego T-16
tel. (71) 340 75 79
tel. portiernia (71) 340 75 80
e-mail: sabina.swiatlowicz@pwr.edu.pl  

Kamila Bobryk – kierownik Domu Studenckiego T-19
tel. (71) 71 340 75 86
tel. portiernia (71) 340 75 87
e-mail: kamila.bobryk@pwr.edu.pl  

Katarzyna Juszczak – kierownik Domu Studenckiego T-4
tel. (71) 320 64 61
tel. portiernia (71) 320 64 36
e-mail:  katarzyna.juszczak@pwr.edu.pl   

Anna Jakubik-Stypka – kierownik Domu Studenckiego T-6
tel. (71) 340 75 72
tel. portiernia (71) 340 75 73
e-mail:  anna.jakubik-stypka@pwr.edu.pl   

Anna Sobieska – kierownik Domu Studenckiego T-17
tel. (71) 340 75 82
tel. portiernia (71) 340 75 83
e-mail: anna.sobieska@pwr.edu.pl   

Agnieszka Gardyza – kierownik Domu Studenckiego T-22
tel. (71) 340 75 97
tel. portiernia (71) 340 75 99
e-mail: agnieszka.gardyza@pwr.edu.pl   

Klaudia Augustyniak – kierownik Domu Studenckiego T-2 i T-3
tel. (71) 340 75 45 DS T-2
tel. (71) 340 75 45 DS T-3
BIURO W DS T-2
tel. portiernia T-2 (71) 340 75 46
tel. portiernia T-3 (71) 340 75 63
e-mail: klaudia.augustyniak@pwr.edu.pl  

Zakwaterowanie w domach studenckich w okresie czerwiec – wrzesień 2020 / Accommodation in student dormitories in the period June – September 2020

Scroll down for English version.

 

Szanowni Państwo, Drogie Studentki i Drodzy Studenci,

 

wszyscy zdajemy sobie sprawę z obecnej, trudnej sytuacji związanej z obowiązującym w naszym kraju, a więc również we Wrocławiu, stanie epidemii. Bieżące dane epidemiologiczne wskazują na, to że stan zagrożenia nie minął. Chciałbym, aby wszyscy studenci byli bezpieczni i mogli bezpiecznie przebywać w budynkach Uczelni. Dotyczy to również domów studenckich.

Z tego powodu JM Rektor razem z Kolegium Rektorskim podjęli decyzje o wstrzymaniu zakwaterowania nowych osób w domach studenckich oraz o  zakazie odwiedzin przez osoby niebędące mieszkańcami domów studenckich [ZW 42/2020 z dnia 28 maja 2020 r.]. Jednak, ze względu na kontynuację niezbędnych w cyklu kształcenia zajęć, w uzasadnionych przypadkach mogę podjąć decyzję o zakwaterowaniu.

 

W celu sprawnego przeprowadzenia procesu zakwaterowania w domach studenckich wprowadziłem następujące zasady:

  1. studenci obecnie zakwaterowani w domach studenckich, mieszkają w nich do czasu obowiązywania umowy.
  2. studenci mogą zostać zakwaterowani zgodnie z zasadami i kolejnością wskazaną w par. 9 „Zasad Funkcjonowania Domów Studenckich Politechniki Wrocławskiej”, ze względu na:
    • na ważne i trudne sytuacje życiowe;
    • realizację obowiązkowych kursów i wymagających bezpośredniego udziału studenta w zajęciach, tj. laboratoriów, realizacji badań na potrzeby pracy dyplomowej,
    • konieczność bezpośredniego udziału w obronie pracy dyplomowej.
  3. w uzasadnionych przypadkach mogą zostać zakwaterowane osoby, które współpracują z Politechniką Wrocławska w ramach: projektów, umowy o pracę lub umowy cywilno-prawnej na rzecz Uczelni.

 

Wniosek o zakwaterowanie w okresie: czerwiec – wrzesień 2020 r. student składa w formie formalnego podania do Prorektora ds. Studenckich Politechniki Wrocławskiej w formie papierowej lub zdalnej [drogą poczty elektronicznej wyłącznie z adresu studenckiego domeny https://s.student.pwr.edu.pl/ na adres Prorektor.Lamperski@pwr.edu.pl]. Podanie musi zawierać szczegółowy opis sytuacji oraz uzasadnienie. Informacje zostaną zweryfikowane w dziekanatach lub innych komórkach organizacyjnych Uczelni. Następnie zostanie zweryfikowana dostępność miejsc w domach studenckich z zachowaniem wymogów sanitarnych [jedna osoba mieszkająca w jednym pokoju, dostęp do wspólnej łazienki dla max. 2 osób i inne].

 

Po uzyskaniu wszystkich informacji Prorektor ds. Studenckich podejmuje decyzję niezwłocznie, a następnie student jest informowany  o niej bezpośrednio za pośrednictwem poczty studenckiej. Decyzję pozytywne będą podejmowane tylko w przypadkach wyjątkowych i uzasadnionych, z okresem obowiązywania w ściśle określonym terminie, bez możliwości automatycznego przedłużenia możliwości zakwaterowania.

 

W wyżej opisanym okresie funkcjonowania domów studenckich obowiązują następujące stawki opłat:

  1. opłata za 1 dobę zakwaterowania wynosi 50 zł [w zakresie od 1 dnia do 6 dni pobytu];
  2. opłata za tydzień zakwaterowania wynosi 300 zł;
  3. opłata za 30 dni zakwaterowania wynosi 1000 zł;
  4. w przypadku, gdy student zamierza mieszkać w domach studenckich ponad tydzień, algorytm obliczania opłaty jest następujący: opłata za tydzień + opłata za każdy dzień pobytu np. podanie dotyczy zakwaterowania na 18 dni; opłata wynosi 2 x 300 zł [2 tygodnie] + 4 x 50 zł [4 dni].

 

Student po uzyskaniu zgody Prorektora ds. studenckich dokonuje opłaty za cały okres pobytu [dane do przelewu: Politechnika Wrocławska, Wyb. Wyspiańskiego 27, 50-370 Wrocław; nr rachunku: 03 1090 2402 0000 0001 3128  5288 tytułem „opłata czynsz, imię i nazwisko studenta, nr albumu]. Następnie drukuje potwierdzenie wpłaty i przedstawia je w domu studenckim w momencie zakwaterowania.

 

Student, który nie posiada łącznie: pozytywnej decyzji Prorektora ds. Studenckich o zakwaterowaniu w danym domu studenckim i wydrukowanego potwierdzenia wpłaty za pobyt w domu studenckim, nie zostanie dopuszczony do zakwaterowania.

 

Zasady obowiązują od dnia 08 czerwca 2020 r.

 

Prorektor ds. studenckich Politechniki Wrocławskiej

——————————————————

Dear Sir / Madame, Dear Students,

We are all  aware of the current difficult situation related to the declared state of the epidemic in our country and at the same time in Wroclaw. The current epidemic data indicate that the epidemic thread  has not yet passed. I would like all the students to be safe and to be able to safely stay in the University buildings as well as in dormitories.

The JM Rector and Rectors College, for that reason, made a decision to withhold accommodation of new people in dormitories and to ban non-residents from visiting dormitories [ZW 42/2020 from 28 may, 2020 r]. However, taking into consideration the necessity of the continuation of obligatory classes in the education cycle, in justified cases, I

In order to ensure that the process of accommodation in student houses is carried out efficiently, I introduced the following rules:

  1. Students currently accommodated in dormitories, stay in them until the term of the contract.
  2. Students can be accommodated according to the rules and order indicated in paragraph 9 of the Rules and Regulations of Residents of the Dormitories of Wroclaw University of Science and Technology”, due to:
    1. important and difficult life situations;
    2. completion of obligatory courses and those that require direct participation of the student i.e. laboratory classes, completion of research for a diploma work;
    3. the need to participate directly in the defence of the diploma work.
  1. In justified cases, persons who cooperate with the Wroclaw University of Science and Technology under projects, employment contract or civil-law contract for the University may be accommodated.

A student submits the application for accommodation in the period June – September in a form of a formal application to the Vice-Rector for Student Affairs in paper or electronic form [via email from the student domain address only https://s.student.pwr.edu.pl/ to email address Prorektor.Lamperski@pwr.edu.pl]. The application must include a detailed description of the situation and substantiation. The information will be verified in Dean’s Offices or other organisational University units. Next, the availability of places in the dormitories will be verified, with sanitary requirements [one person living in one room, access to a shared bathroom for max. 2 persons and others].

Once all the information has been obtained, the Vice Rector for Student Affairs makes a decision immediately, and the student is then informed about it directly via student mail.        Positive decisions will be taken only in exceptional and justified cases, with a period of validity within a strict deadline, without the possibility of an automatic extension of the accommodation.

The following fee rates apply during the above described period of operation of dormitories:

  1. the fee per 1 night of accommodation is PLN 50 [ from one to six days];
  2. the fee per week of accommodation is 300 PLN;
  3. the fee per 30 days of accommodation is 1000 PLN;
  1. If the student intends to stay in dormitories for more than a week, the algorithm for calculating the fee is as follows: fee per week + fee per each day of stay e.g. the application concerns accommodation for 18 days; the fee is 2 x 300 PLN [2 weeks] + 4 x 50 PLN [4 days].

The student, after obtaining the consent of the ViceRector for Student Affairs, pays the fee for the whole period of stay [ bank transfer details: Politechnika Wrocławska, Wyb. Wyspiańskiego 27, 50-370 Wrocław; nr rachunku: 03 1090 2402 0000 0001 3128  5288 transfer title „ rental fee, student’s name and surname, student’s book numer]. Next, the student prints the payment receipt and submits it at the dormitory at the time of accommodation.

A student who does not have a total of: a positive decision of the ViceRector for Student Affairs about accommodation in the given dormitory and a printed confirmation of payment for the stay in the dormitory will not be accommodated.

The rules apply from 08 June 2020.

ViceRector for Student Affairs of Wroclaw University of Science and Technology

Wróć