Kontakt


Dział Studencki
Wybrzeże Wyspiańskiego 27
50-370 Wrocław
budynek H-14, pokój 1.07

Biuro Informacji Studenckiej
Wybrzeże Wyspiańskiego 27
50-370 Wrocław
Budynek A-1, pokój 142
tel. 71 320 43 21
bis@pwr.edu.pl

Agata Bartnik-Pietruszka - kierownik działu

Anna Krzemianowska -specjalista
tel. (71) 320 22 72
e-mail: anna.krzemianowska@pwr.edu.pl   

Marta Malinowska - specjalista
tel. (71) 320 22 72,
e-mail: marta.prus-malinowska@pwr.edu.pl   

Agnieszka Sadowska-Karolewska - samodzielny referent
tel. (71) 320 22 72,
e-mail: agnieszka.sadowska-karolewska@pwr.edu.pl   

Małgorzata Sapiecha-Muzioł - specjalista, dyrygent Akademickiego CHóru PWr
e-mail:  malgorzata.sapiecha-muziol@pwr.edu.pl  

Wojciech Nycz - specjalista, instruktor muzyk
e-mail:  wojciech.nycz@pwr.edu.pl  

Katarzyna Krzywniak - specjalista, dyrygent Orkiestry PWr
e-mail:  katarzyna.krzywniak@pwr.edu.pl  

Adrian Janisio - specjalista ds. filmu
e-mail:  adrian.janisio@pwr.edu.pl  

Roman Dębski - starszy specjalista
tel. 71 320 25 48
e-mail: roman.debski@pwr.edu.pl   

Elżbieta Grzebyk - starszy specjalista
tel. (71) 320 22 75
e-mail: elzbieta.grzebyk@pwr.edu.pl   

Krzysztof Czerski - główny specjalista
e-mail: krzysztof.czerski@pwr.edu.pl   

Katarzyna Szybalska - samodzielny referent
e-mail: katarzyna.szybalska@pwr.edu.pl   

III edycja Funduszu Aktywności Studenckiej – zgłoszenia projektów

Wrocławskie Centrum Akademickie (Biuro Współpracy z Uczelniami Wyższymi Urzędu Miejskiego Wrocławia) zaprasza do składania wniosków konkursowych w kolejnej edycji FAST. Niezależnie od dyscypliny naukowej i tematyki – każdy pomysł grupy studentów czy koła naukowego z wrocławskich uczelni może zyskać dofinansowanie z budżetu Miasta w wysokości do 5 tys. złotych.

W ramach KONKURSU:

  • o finansowanie z budżetu miejskiego mogą ubiegać się wszystkie koła naukowe, organizacje lub grupy studenckie działające przy wrocławskich uczelniach,
  • tematyka projektów jest dowolna, związana z profilem koła naukowego, grupy lub organizacji studenckiej,
  • ważne jest, aby realizacja proponowanych projektów służyła przedsiębiorczości akademickiej
    i celom doskonałości naukowej,
  • zakończenie realizacji projektu i rozliczenie projektu musi nastąpić do 31.12.2021 r.,
  • każdy ze zgłoszonych projektów ma szansę na dofinansowanie w wysokości do 5 000 zł (a w wyjątkowych sytuacjach kwota ta może być wyższa),
  • w tegorocznej edycji, dodatkowo – z uwagi na obchody Roku Tadeusza Różewicza  – komisja wyróżni dwa projekty kół naukowych, organizacji  grup studenckich, których tematyka będzie inspirowana osobą pisarza i jego twórczością. Projekty te będą miały szansę na uzyskanie dofinansowania w wysokości do 15 000 zł!

UWAGA!
Termin dostarczenia dokumentów do Urzędu Miejskiego upływa w dniu 30.04.2021 r. Wszystkie wnioski będą podpisywane kwalifikowanym podpisem elektronicznym i składane do Urzędu Miejskiego przez ePUAP.

 

Procedura weryfikacji i składania wniosków w konkursie FAST III.

  1. Przygotowany wniosek w formie elektronicznej (PDF) należy przesłać w nieprzekraczalnym terminie do 12.04.2021 roku do Działu Projektów. Osobami odpowiedzialnymi za weryfikację wniosków będą:
    Justyna Abel tel. 71 320 35 19, justyna.abel@pwr.edu.pl
    Paweł Uniłowski tel. 71 320  21 76, pawel.unilowski@pwr.edu.pl
    Magdalena Bielówka tel. 71 320 42 34, magdalena.bielowka@pwr.edu.pl
  2. Ostateczna wersja wniosku (PDF), zaakceptowana przez pracowników Działu Projektów, powinna zostać dostarczona do jednej z ww. osób do 26.04.2021 r. za pośrednictwem poczty elektronicznej. Wniosek powinien zostać zaakceptowany przez opiekuna koła naukowego oraz Dziekana. Maila z wyrażoną akceptacją opiekuna koła naukowego i Dziekana należy przesłać razem z ostateczną wersją wniosku.
  3. Wnioski będzie podpisywał elektronicznie Prorektor ds. Współpracy – pan prof. dr hab. inż. Dariusz Łydżba
  4. Najpóźniej w dniu przesłania ostatecznej wersji wniosku do podpisu, konieczne jest dostarczenie do Działu Projektów zgody na udział w projekcie – skan podpisanego dokumentu (ZW_60_2015-z1). Kierownikiem projektu powinien być opiekun koła naukowego, a zgodę na udział w projekcie powinien podpisać Dziekan.
  5. Podpisane wnioski zostaną wysłane przez pracowników Działu Projektów do Urzędu Miejskiego za pośrednictwem ePUAP. O fakcie wysłania wniosków wnioskodawcy zostaną poinformowani mailowo.

Wniosek oraz regulamin konkursu dostępne są na stronie  https://wca.wroc.pl/fast-nabor-2021-najwazniejsze-informacje

 

 

Wróć